Kızlar bebeğim 10.5 aylık ve size yemin ederim bir saniye bile kucaktan indirsek bayılana kadar ağlıyor tuvalete gitsem bile çığlık kıyamet. Akşama kadar ağlıyor ağlama sesi artık sinir sistemimi bozuyor geriliyorum gergin bi insana dönüşüyorum. Ağlamasın diye kucağıma alsam akşama kadar tüm işlerimi kucağımda yapıyorum bebeğimin yemeklerini hazırlıyorum ev topluyorum çamaşırlar bulaşıklar ev süpürme silme aklınıza gelen her işi kucağımda yapıyorum ve belim koptu hiç bi işi yapamaz oldum. Ben biyerlerde yanlış mı yapıyorum çok zorlanıyorum gerginlikten eşimle de papaz olduk aramız çok kötü bir kelime dahi konuşmuyoruz. Napıcam bilmiyorum geçecek mi bu süreç 😭