Kızlar ben 2 ay önce diş için gitmiştim dolgu yapılacak aneztezi uygulamamız gerek dedi doktor. Emzirdiğim için sağ dök dedi 1 gün.
Başka doktoru dinledim netten gerek yok dozu zaten düşük diyor. Sorun şu benim sütüm pompaya gelmiyor azıcık 10 5 ml şeklinde geliyor. Kızım emmeden ortalığı yıkar. 9 aylık. Ne yapmam gerek. O şekilde emzirmekte içine sinmedi. Sizin başınıza geldi ? Emzirmeye devam ettiniz mi ?