bittercikolata__ çok çok geçmiş olsun canım, geçen hafta bizde yoğun bakıma alınabilirdik bu şikayetten dolayı ama çok şükür ki ciğerlerine inmemişti normal serviste yattık 5 gün ziyaretçi falan kesinlikle yasaktı hemşireyi çağırmak için ise telefon ediyorduk düşün , bebeğin için en iyi olanı doktorlar daha iyi bilir orda burnunu hortumla temizliyorlar ister istemez canı yanar o yüzden sesi kısıktır ama hava yolları temizlendikçe o daha rahatlicak bi kaç güne çıkarırlar sizi merak etmeyin, bizde yeni doğduğunda yoğun bakımda yattık ilk 1 hafta sadece ziyaret saatinde görebiliyordum ama çıkarken o kadar kötü oluyordum ki ağlamaktan , sonra 2.düzeye alındı o zaman bende anne otelinde kaldım kucağıma aldım emzirdim daha rahattı sende gidip görüyorsun emziriyorsun zaten için rahat olsun çaabucak toparlar , bol bol sıvı tüket sütün artsın iyice ne kadar anne sütü o kadar iyi, bu salgın küçükleri özellikle bebekleri vuruyor