atesarp 15 aylik oldu ilk günden bu yana 4 5 uyaniyor sinirlerim yiprandi artik hergün hergün gündüzde toplasan 2 saat uyur uyumaz deliricem yakinda galiba
sevimliidostlarr atesarp bızde oyleydık canımm Ama geçiyo hıc endıselenme dişini az daha sık Gör baaak nasıl rahatlıcaksınız ıkınızde ❤️ bu arada gunaydınnn ( 24 aylık o uyanmadı ben uyandım net 10 a kadar uyur ☺️)
atesarp sevimliidostlarr günaydın canım hergün bi umut bekliyorum valla düzelecek diye ama yenidoğandan beri bi gram degisim olmadı yolun sonundaki ışıga çok ihtiyacım var artık