beneannedeme geçen haftalarda bizde öyleydik ama yemek yemiyordu sadece formül mama içiyordu. çok zor geçti cidden. sizinkide geçici bi süreç olabilir. bizim uyanma saatlerimiz değişiyor sık sık. 9.30da kalktığımızda 1-1.5 saat sonra kahvaltı yaparız. genelde yumurta olmasına dikkat ediyorum. yulaflı omlet, yulaf içerisine yumurta sarısı, haşlanmış yumurta örgü peynir ya da yumurtayı labneyle pişiriyorum. 1-2 gibi öğlen uykusuna yatırıyorum ya da dışarı çıkıyoruz. kalktığında çorba içiriyorum yemezse yoğurtlu meyve yapıyorum en basitinden🤷🏻♀️ akşamda bizimle yiyor. ama biz günün çoğunu dışarıda geçiriyoruz o yüzden daha rahat geçiyor. bu aralar çubuk kraker sevdalısı olduk boş kaldığında onu yiyor. akşam yatmadanda irmikle meyveli karışım yapıyorum genelde daha tok tutuyor sabaha kadarda 2-3 kere kalkıyor bazen 1 kere mama içiyor ya da su sonra yatıyor tekrar. uyandığı zaman kahvaltı teklif ederseniz reddetmesi çok doğal biraz ara vermek lazım öyle daha rahat yiyorlar. mamayı çok teklif etmiyorum hastalık dönemleri hariç. yoğurtlu erişte veriyorum kendisi yiyor dağıtarak dökerek ama böyle daha rahat oluyor ikimiz içinde. bir de bu aralar tahin-pekmeze taktık kafayı karadut özü kullanıyorum pekmez olarak. avokado yoğurtta olabilir. yine yardımcı olmaya çalışırım tariflerde🙏🏻