Kızlar bundan 1 bucuk yık önce horladıgı için götürdügüm kbb doktoru geniz eti var qcil alınmalı dedi ve bende aynı şikayeti olan kuzenime sordugumda nazosteri kullanıyoruz demesiyle alıp kullandım ve 1 bucuk senedir hiç bişe yoktu sadece gripken tıkanırdı spreyle filan acardım ama simdi 5 gün önce ateşlendi serum taktırdım ve öksürük içinde klamer kullanıyoruz ama cocuk 4 gecedir horluyor nazoster sıktım yok normal sprey sıktım yok cold mix damlattım yok allerset surup verdim geniz akıntısı için yok duş aldırıyorum acılsın diye yok yok yok yok kafayı yiycem acılmıyo buhar makinesi calısıyo olmuyo sogan koydum olmuyo nebülizatör takıyom olmuyo ne napabilirim kızlar geniz eti varmı acaba gercekten nazoster sprey ile geçmişti o dönem