Doğum kontrol hapı kullanıyorum 2 kutu oldu yarısını kulandim bu ay adet olmadım sadece leke oldu bir veya 2 damla ağrı yasadim olmadım zlyanda hap kullanıyorum yani adeti tamamen kesecek mi yoksa adet mi olmalıyım? Doğum kontrol hapı zarar verir mi rahime incelme gibi ilerde çocuğum olur mu uzun süre kulanip bıraktıktan sonra hamile kalan oldu mu ? Bide bişey daha soracağım bı arkadaşım kullandı 1 sene sonra bir sürü hastalık çıkardığını rahiminin incelediğini söyledi kulanma dedi sizce haklı mı?