newannee__ biliyorum zor sürec ama uyandırın yedirin, çünki kan şekeri düşüyor fazla uyursa, 3 saatden bir deniliyordu bana ben 1 saatden 1 emxirdim hep, az emib hemen uyuyordu çünki midesi küçücükdü, biz sarılıkda geçirdik, çok şükr iyiz. Siz de uykusu bölüyorum diye düşünmeyin aksine beslenmesi lazım vitamin alması lazım. Rabbim sağlıcakla bqyütmeyi nasip etsin