defnemsiii Sorum başlıkta kızlar kızım 11 aylık olscak nerdeyse ve ek gıda tamamiyle sıfır sadece meme baştan beri böyleydi yani bana oruc tutmak düşüyor mu bu sene
Cansuuecc defnemsiii biz de 8 aylık olucaz hem ek gıda var hem emme ama ek gıda günde 3 öğün anca veririm o zamanlar heralde ben de çok kararsızım sanırım sadece denicem azalma olmazsa devam edicem tutmaya iftar sahur arası bol rezene yeşillik tahin vs tuketicem ve bol su icicem inşallah faydasi olur
Pnr22 defnemsiii beniim oğlum 28 Mart’ta 1 yaşına gircek hamilegimde tutmadim insallah bu sene tutucam rabbim yardım eder emin olun
momyumy Bebeğim 9 aylık ek gıda veriyorum her zaman tam yemese de öyle böyle yiyor. Oruç tutcam Allah nasip ederse. Eğer tutmak isterseniz bi deneyin sütünüzün azaldığını farkederseniz eğer bırakırsınız ama Allah yardım eder ya 😌
Prensesmomyy_ defnemsiii defnemsiii İbni Akil derki: Eğer hamile ve emziren kadın çocuğu üzerine korkarsa emzirme döneminde oruç tutması haramdır. Eğer korkmazsa oruç tutmaması haramdır.(kısaltılmıştır)
kupakizi_ defnemsiii ben ek gıda veriyorum muhtemelen 7,5 8 aylık olur o zamana. Bir sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum çıkarsa bırakırım zaten
Elifyor Benim bebeğim de şu an 4 aylık bende kararsızım sütüm azalır mı bilmiyorum bir denemek istiyorum duruma göre karar vereceğim artık
AbEsMu130125 defnemsiii orucun başında kızım 1 yaşına basıyor tutmayı düşünüyorum zaten daha 2 3 gün önce geçen seneden kalma 30 günümün kazasını tuttum çok zorlanmadım
Bir-prens-annesiii defnemsiii 2 sene önce Ramazan ayı lohusalığıma denk gelmişti sadece son günü tutabilmiştim geçen sene emziyordum ama tuttum iftardan sahura kadar bol bol su içiyordum bu sene rahatlıkla tutabilirim emzirmiyorum🌸
denizalismom defnemsiii benimde oğlum 11 aylık olmak üzere ama tutmayı düşünmüyorum. Çalıştığım için de az emiyor . Birde oruç olursa kesilir diye korkuyorum. O yüzden tutmicam.
Dgndrmz defnemsiii ilk çocuğum 10aylıktı ek gıda öyle böyle yerdi tutmuştum. Şimdi kızım 44 günlük ramazanda çok küçük olacagı için tutmayacağım. Seçim szin. Emzirme döneminde tutmamanın bir günahı yok ama.
Tambirmom defnemsiii gecen sene oğlum 7 aylıktı ben tutmuştum bol su içip sağlıklı beslendim o yüzden azalma olmadı sizde kendinizi deneyip ona göre ilerleyin ya da bir gün tutup bir gün tutmayabilirsiniz
biricigiminannesi26 defnemsiii benim kızımda öyle birşeydi ben tuttum iyiki de tutmuşum sevabı bol hemde onun kazası falan zor iş