İyi geceler anneler bilenler vardır belki bebeğim 5 aylık 2 aylıkken emmeyi bıraktı 2 ay sagım yaptm 1 aydır yapmıyorum çünkü sütüm cokbazdı beni çok yıprattı.. Sırum su sagmıyorum ama gogsum asırı sızlıyor rahatsız ediyor koluma bile vuruyor agrısı artık gogsum yumuşak ama agır geliyor değişik bir his sagınca da az cıkıyır zaten napmam gerek uyuyamıyorum bazen acısından