coksukur04 Kızlar Altus al 101 ıc 10 kg kurutma makinesi kullanıyorum. Yeni aldık dolap kurulduğunda kullanıyorum baya kıyafetin lastik kısımları nemli kalmış. Kullananlar yazabilir mi acaba hangi program daha iyi kurutuyor
feync coksukur04 ben 91 ıc kullanıyorum hassas ayarda kurutuyor hep ama kot pantolon koymuyorum icine
aysegul_my coksukur04 bende altusun 9 kiloluk olanı var yb gibi biseydi galiba modeli ama ben hijyen ayarında atıyorum herşeyi hiç daha nemli kıyafet çıkmadı cnku makine kendi programi bitse bile kendini durdurmuyor nem hissederse aralıklar ile atıyorum 1 dk çalışıyor 5 dk bekliyor sonra durduruyor kendini bazen az kiyafet varsa kurumustur diye ben kapatıyorum
babbyaslan coksukur04 merhaba bu modeli almak istiyorum ama tam içime sinen bi yorum bulamadım. Deneymleriniz nedir nemli kalma problemini hallettiniz mi ve çekme yapıyor mu. Memnun musunuz
coksukur04 aysegul_my hijyen de çekmiyor mu canım servis yüksek ısı olduğu için çekebilir dedi onu denemedim hiç
feync coksukur04 3 saat olması lazım. Bazen de hijyende acıyorum o da 2 saat 5 dk ikisi de işimi görüyor☺️
aysegul_my coksukur04 asıl bizim dolap kuruluğu gibi yüksek saatli olanlarda çekti canım kıyafetler hijyen ayarı 1saat 35 dk kısa olduğu için cekmiyor yoksa servisin gosterdigi ayarlar 3 buçuk saat e bu 1bucuk saatte kuruyorsa niye 3 buçuk saat caliştirayimki ☺️
coksukur04 aysegul_my benim sentetik dolap kuruluğu 1 saat 20 dakika hijyen 3 saatlerde canım. Baya farklı ayarları
aysegul_my coksukur04 tamam biraz süreyi uzat birde çok kalın şeyleri atma veya yün toplar al oda ise yariyomuş bu konuda
coksukur04 feync modelleri farklı olduğu için programların süreleri de farklı anlaşılan canım teşekkür ediyorum
coksukur04 babbyaslan merhabalar her kurutma makinesi gibi doğru ayarı bulabilmek önemli canım. Pamuklu programlar yüksek ısı da kuruttugu için çekiyor. Dolap kuruluğu olan program yeterli kurutmayi sağlamıyor. Şu anda memnun kaldığım kot ayarı canım gayet güzel kurutuyor. Bu arada yeni kıyafetleri atmıyorum canım. Bence kurutma makinesi kıyafeti yıpratıyor ama çok büyük rahatlık tavsiye ederim