elifozkan ilk bebeğimi 1 yaşına kadar yastıksız yatırdım. Sadece 6 aya kadar kafa düzleşmesi olmasın diye onların için özel olan yastıktan kullandım. Şuan kızım var ona da kullanıyorum düz kafa yastığı. 3 aylık. Battaniye mecbur kullanıyorum, çünkü kalça çıkığı yüzünden ortez takılı. Bacaklarının duruşundan dolayı uyku tulumu vs. giydiremiyorum.