Merhaba çocuğu el ayak hastalığı geçiren var mk kimisi çok ağır geçirildiğin kimiside Hafif anlatıldığıni söylüyorlar yorumlara yazabilir misiniz belirtileri nasıl oğlumda olduğundan şüpheleniyorum doktora götürcm ama sizde bilgi verirseniz sevinirim