Kızım 19 aylık henüz 2 kelimeli cümlelere geçemedik. Asıl konu kızımın kelimeleri var söylediğim şeyleri tekrar etmeye çalışır fakat kendi sık söylediği ’anne, açtım, attım, hala, baba, burası, mama gibi kelimeleri 2 5 kez üst üste söylüyor. Açtım açtım açtım, burası burası burası gibi normal mi bu durum merak ettim