Kızlar bir boş gebelik sonrası genetik test yaptırdım ve bir genimdw pıhtılaşma çıktı doktor önemsiz aslında riskli değil ama ne olur ne olmaz kullanalım demişti 37. Haftaya kadar kullandım kızımı 39 da kucağıma aldım
Sorum şu ki taaa o zamandan beri merak ediyordum ama unutmuşum şuan kızım 26 aylık bebek düşünmüyoruz şuan ama aklıma takıldı oldu ki gebelik oldu yine kullanılması mı gerekiyor?? Yoksa bir kereliğe mahsus feln mı