Cndntnr Kızlar iyi geceler, kahve makinası almak istiyorum da şöyle cappucinosunu falan güzel yapan çokta pahalı olmayan,önerileriniz nelerdir hangi markaları önerirsiniz
Madamehappyyyyy Cndntnr Ben delonghi eletta evo kullanıyorum. Güzel 👍 kolay temizleme oluyor. Ailem de de aynı şekilde 3 kişi de bu markayı kullanıyor. Ama farklı modellerini.