Bebeğim 5 Ay 10 günlük. Zaten öyle uyuyuyan Bi bebek olmadı hiç bir zaman ama en azından geceleri uyurdu. ( bazı geceler) 5.aya girdiğimiz günden beri ne gece ne gündüz uyuyo sebepsiz yere birden ağlama krizine giriyo iki gecedir hiç uyumuyo desem yeridir haliyle bende uyumuyorum. Ya artık dayanamıyorum napıcağımı şaşırdım Bi yerimi ağrıyo bilmiyorum sadece ayakta sallanarak uyuyo. Diş jeli de kullanıyorum ama sanki hiç rahatlatmıyo. Napcam bana yardım edin çıldırmak üzereyim 😔😔