Canim öncelikle
Çok geçmiş olsun bende 3 defa atlattım cidden çok zor
Doktorum amoklavin (antibiyotik) + parol verdi sabah akşam
1o gün düzenli kullandım
Bunun dışında ütü yardımıyla bi havluyu ısıt ve göğsüne koy sonra elinle ovala ve sağım yap sık sık sag enfeksiyonu atarsın , elinle ovmak çok iyi geliyor o şişlik gider istersen ılık duşa gir orda masaj yap göğsüne şifa olsun inaallah