nohutcu
Merhaba evet ilk evliligimden 1 kizim var 11 yasinda. Kizimdan sonra 3 duşuk yaşadim. İlk esimle kan uyusmazligim vardi. Aradan 9 sene gectikten sonra ikinci evliligimi yaptim. Bir oglum oldu. Ama simdiki esimlede kan uyusmazligim var. İlk cocuk hormonlara beden hazirlanana kadar tutunuyor doguyor. İkinci hamilelikte ayni eşten olunca olmuyor. Cok zor hic yerinden kalkmaman 2 kg bile kaldirmaman lazim demistir bir prf. Doktor. Gercekten dogruymus.5 aylikken igne yapiliyor kan uyusmazligi icin. Birde dogum zamaninda yapiliyor.