Herkese merhaba . Oğlum 20 aylık hala emiyor. Aslında emmesinde beni rahatsız eden hiçbir şey yok ama benim vajinal enfeksiyonum var ve güçlü antibiyotik kullanmam gerekiyor . Hafif antibiyotikler hiç işe yaramadı . Bu sebeple emzirmeyi sonlandırmam gerekiyor . Kendimi meme bıraktırmak içim psikolojik olarak hazır hissetmiyorum. Sizler nasıl bir yol izlediniz birden mi bıraktınız yoksa kademeli mi? Yardımcı olursanız sevinirim