3 ay 21 günlük bebeğim önceleri kuru öksürük vardı doktora götürdüm ciğerlerini dinledi bişe yok burnu tıkalıdır oda öksürük yapıyo dedi ama burnu tıkalı değil serum fizyolojiyle temizleyince bişe gelmiyordu neyse ben kendim bi kaç gün harnup pekmezi içtim öksürüğü geçmişti iki gündür yine çok huzursuzdu sürekli ağlıyo canı yanıyor belli bide öksürükten sonra kusmaları artmaya başlamıştı sürekli ıkınıyordu bende bu gün sağlık ocağına götürdüm doktor giribal enfeksiyon vardır dedi ilaç başladı dedim ateşi burun tıkanıklığı öksürüğü yok ama doktorda her zaman bunlar olamaz bağırsakları için düzenleyici şurup antibiyotik bide kusması için alerji damlası verdi iştahsızlığı da vardı alerji damlasını kullanınca kusması azaldı gibi ama böyle olan var mı ben çok şaşırdım gribal enfeksiyon olmasına