pinar61 Kızlar çok acayip salgına biz de yakalandık.4 gündür yatıyoruz ateş ishal kusma ve halsizlik… Çok dikkat edin çocuklarınızı parka dahi götürmeyin çocukların olduğu ortama sokmayın çok acayip yayılan bı virüs biz perişan olduk…🥺
pinar61 ayazburcu 18 aylık Trabzon Vakfıkebir devlet hastanesindeyim yatmaya yer yok resmen artık sevk ediyorlar neresi boşsa
ayazburcu pinar61 benim bebeğim öksürüyor ateşi vardı düştü şükür ishal antibiyotik başlattı doktor influenza mı yada rotavirüsü mü diyorum test yaptırmak gerekiyor diyor yapsana dimi yapmadı öyle eve gönderdi 2 buçuk aylık bebeğimi
pinar61 ayazburcu sağlık olsun ama çok dikkat et o doktor yapmadiysa başkaai yapar.Baska doktor a git bı bence