Kızlar bebeğim tam 1 yaşında. Aslında 7 aylıkken başladım işe, 8de gidip öğlen 1de geliyorum çok uzun değil mesai saatim allahtan.
Ben yokken de babası ilgilendi çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık. Ama 15 tatilin gelmesiyle aşırı yapıştı bana, önceden babasıyla oynamaktan bana gelmezdi gözü görmezdi ama şu an lavaboya bile gidemiyorum.
Odadan çıkmayı bırakın ayağa kalktığım an ağlıyor peşimden. Bir yandan da azı dişlerini çıkartıyor onun da etkisi var mı bilemiyorum.
İyi kötü bi düzen oturttuk diye düşünüyordum ama gerçekten 2. Dönem için çok gözüm korkuyor arkamdan ağlar mı yokluğumda beni çok arar mı eksikliğimi çok hisseder mi vs vs napacağım şaşırdım. Ücretsiz izin şu an biraz zorlayıcı olacak ama aklımdan çok geçer oldu bugünlerde.
Çalışan annelerden moral motivasyon ve tecrübeye ihtiyacım var, napmalıyım şaşırdım 😔