Bebeğim 2 ay 23 günlük geçen cumartesi rahatsızşando benden hastalık kaptı mecbur ben ilgilendim başka kimse bakmıyor ben hastayken neyse iki gece ayrı ayrı acile gittik biri nefeste problem yaşadı diğeri yüksek ateş neyseki yüksek ateşi düştü şükür ama öksürük kaldı arada tıkanıyor burunları falan atak haftasına mı girdi yoksa hastalıktan mı önceleri 00.30 dediğinde uyyyup sabaha kadar uyanmıyordu iki gündür zor uyuyor sık sık kalkıyor öksürükten yada uyuyamıyor dalamıyor tam napıcağımı şaşırdım eşimde gece vardiyasında gece uykusuz gündüz uykusuz şaftım kaydı tam iyileşemedim sizce atak haftası mı atak haftasıysa ne zaman biter