Bebeğim 8 aylık doğduğu ilk aylarda emzik vermek istemedi eşim daha sonra çok zorlandık emzik vermek için çok uğraştık ama almamakla ısrarcı sütüm azaldı mama içirmek istiyorum ama biberon da almıyor sürekli göğsümü istiyor nasıl alır yardım edin lütfen fikirlerinize ihtiyacım var 😔😔