DerinMavii kızımın kusma şikayetinde çok vardı gelişme geriliği oluyordu beslenemedigi için ayrıca ateş ve enfeksyon yani yılda beş altı kez geçiriyordu ama sizinde sürekli geçiriyorsa baktırın birşey kaybetmezsiniz bu hastalık tanısı Zor oluyor biz bir buçuk yaşında fark ettik artık dört derece olmuştu yani ben artk korktum diye oğlumda yedi aylık onada baktırdım