
1.5 ay kadar oluyor tırnağım araba kapısına sıkıştı mosmor oldu baya kan topladı tırnağım herkes atar bu tırnak dedi bende gittim üzerine protez tırnak yaptırdım. Sonra protez çıkınca tırnağımın yarısı da gitti ucunda bir kısım kaldı işte resimdeki gibi bu kendisi atar mı yoksa ne yapmalıyım tavsiye alabilir miyim😬