Ben 1 yıl önce yaptım 5 yıl ara vardı 40. Haftada suyum geldi açılmam yoktu sancımda yoktu bekledık olur diye fitil falan attılar olmadı sonra suni sancıyla 3 saatte 10 cm açılmayla doğuma girdım 5 dk falan sürdü doğumum zormu evet zordu ama çocuk çıktığı an tüm ağrın gidiyo bitiyo mucizenin her anına şahit olmak çok güzeldı biraz dikişlerim oldu ama sezaryen le kıyaslarsam çok çok rahattı doğum sonrası hemen toparladım her doktor yapmıyor zaten risk almak istemiyor çoğu bence normal doğum büyük rahatlık tabi annenin bebeğinsağlığı daha önemli o an ne gerekiyorsa o olacak