Rez Hanımlar selam Reglmin 2. Günü ; afedersiniz vajinamın içinde aşırı bir kaşıntı var ilk defa böyle bişi oluyor. İnternetten araştırdığımda normal deniyor, doktora gitmeli miyim ?
buseviim Rez normal doğum sonrası benimde her regli olduğumda aynı şekilde nedenini bilmiyorum artık geleceğini bile kasinmasindan anlıyorum ama hiç bunun için doktora gitmedim
Rez buseviim 2 sezaryen oldum 2. Üzerinden de 1 yıl geçti. Adetim düzenli ama ilk defa böyle bişi oluyor panik yaptım sanırım, rahatsız edici bir durum 😕
Rez drysf yaaa evet ama işte sonra diyorum ki ilk defa başıma geliyor illet bişi çıkmasa bari diye :/
Rez alinmom teşekkür ediyorum, ben de bundan korkuyorum , sanırım doktor yolu görünüyor bana da. Muhtemelen adetin 2. Günü gel diyecek
drysf Rez sanmıyorum ya bişey çıksın, normalde de var mı kaşıntı yoksa sadece regl olduğun zaman mı oluyor
drysf Rez takip et bittikten sonra da devam ederse bi doktora görün sağlık ocağına gidip idrar tahlili falan verebilirsin zaten bişey varsa fitil veriyorlar mantar falandır