MayaliHamur papatya_18 buzlukta saklanma süresi 6 ay. Kasımda doğum yaptım ebeler değişti süresi 6 ay artık demişti. 3 değil yani.. doktorda aynı şeyi söyledi.
papatya_18 MayaliHamur ben ağustosta yaptım kağıt vermişlerdi orda 3 ay yazıyodu o yüzden bilmiyordum, teşekkürler kontrol edip içime sinerse kullanacağım
papatya_18 ebrusafura teşekkür ederim bende 3 biliyodum kimi 6 diyor bakacağım durumuna ona göre veririm :)