Durum_m Koalina hiç zaman kaybetme kullan bence. Hatta burada ikinci el kısmından alabilirsin satan arkadaşlar oluyo ben silverette kullandım
Sevginurkederoglu Koalina ben en başından beri gümüş kapak kullanıyorum bebeğim 5 aylık oldu ve hiç yara olmadı. Aldığım en iyi karar diye düşünüyorum.
biryazmasali Koalina geçmiş olsun ben silvernurse kullanıyorum doğumdan itibaren halada kullanıyorum emzirrken diğer göğsünden akan süt kapağın içnde bekliyor o yuzden nemli kalıyor ucu ben çok faydasını gördüm kesinlikle kullanmanı tavsiye ederim
Eliflerceee Koalina benim hayatimi kurtaran garmastan krem ve gumus kapaklar. Her emzirmede garmastan suruo gumus kapaklaru kapatiorm. 3 gun yara oldu goguslerm sonra toparladi bin sukur. Bir de gogusleriniz cok sert olunca bebek siyah kismi kavrayamiyor ve sadece gogus ucunu agzinda eziyor. O yuzden emzirmeden once azcik sagin goguslerinizi. Ben mochi aldim. Mochi ile goguslerimu azcik yumusatiyorm o zama bebek cok guzek kavriyor gogusumu. Tavsiye ederim.
Koalina Eliflerceee göğüslerim de artık bir sertlik olmuyor emmeye başlayınca yumuşuyor ilk kısmı zulüm kapağı netten hiç bişey sürülmüyor diye izledim
nurcisistan Doğumdan 1 ay önce başladım yaklaşık 1 aylık bebeğim hiç çıkarmadım ne çatlak ne yara hiçbir şey yaşamadım çok memnunum silvernurse benimki kara cuma indirimden almıştım yarı yarıya gelmişti fiyatı
Koalina nurcisistan bende krem kullanmıştım hamile iken yani bu kapaklardan bir bilgim yoktu ah böyle olacağını bilsem alacağım ilk ürün olurdu
Eliflerceee Koalina gumus kapaklari yikicaksin devamli. Ben sicak su ile yikadim. Garmastan krem biraz pahali ama deger arkadasim gerckten. Aventin kapaklarndan da aldim ama o sadece akan sutu topluyor. Iyilestirici ozelligi yok.
flzartun Koalina iyi ki almışım diyorum herzaman çok yaraydı gerçekten çabucak düzeldi hala kullanıyorum bebeğim 3 aylık. ben ebebek de satılanı aldım sizde fayda görürsünüz kesinlikle
nurcisistan Ben hiçbir şey sürmüyorum sadece kapak kullanıyorum, iki haftada bir karbonatla ovarak yıkıyorum, gün içerisinde de suya tutuyorum