İyi geceler kızlar. Bebeğimle yattığımız yatak odasının nemi çok kuru. Buhar makinemiz yok etrafa buhar yayması ıcın. Onun harıcınde petek ısıtıcı da evde kullanmıyoruz. Oda ısısı iyi gibi. Ama nem yapmak ıcın en basit yöntem ne olabılır ? Ve 2 yaş oğlum ve ben öksürüyoruz kuru Bır gıcık var. Ve bogaz ağrıyor öksürünce. Şıp diye kesen birşey önerir misiniz