İyi akşamlar arkadaşlar bende 5 bucuk yil olacak neredeyse 1 kızım var doğdu ve spiral taktırdım yaklaşık 4 yada 5 ay önce kontrole gittim neyse spiral için kist olabilir dedi adetliyken gel dedi ben gidemedim daha sorum şu 15 günü geçti neredeyse günüm ama ben adet olamadım spiral ile hamile kalınır mı acaba ###