Merhaba canım anneler, bebeğim 3 ay 14 günlük, 39+4 de doğum yaptım 2900 olarak doğdu, 2700 ile hastaneden çıktık. Her 15 günde bir kontrolü vardı her gittiğimizde yaklaşık 1 kiloya yakın kilo alıyordu. Tam 3 aylıkken 6550 kiloydu şuanda, 7 kilo olduğunu düşünüyorum sizce normalmi, obez olurmu az kilo alan annelerimiz gibi bende fazla kilo almasından endişe ediyorum. Mama hiç kullanmadık, sadece anne sütü ile besleniyor.