Erva2alya yaa canım bizimki 6.hastalıkmış kızamık su çiçeği gibi ama onlar kadar ağır geçmiyormuş 5 gün ateşlendi gece gündüz devlete acile gittim boğazlarj kızarmış antibiyotik verdi,özele gittim polikliniğe boğazında yara var bu bir virüs dedi antibiyotik kullanma kes onu virüse antibiyotik etki etmez boşuna yorma bağırsaklarını dedi, sonra akşama doğru ateşi düştü ertesi gün vücudu döküntü dökmeye başladı ama isilik gibi döktü çok şükür döküntüyü ağır geçirmedik 2 gün sümrmeden onlar da gitti ateş bitince döküntü başlıyormuş bunda bizim de crp normaldi infilenze beta değildi doktor bi virüs demişti meğer bu hastalık mış ama çok zorladı ne yedi ne içti hep ateş çıplak geziyordu evde 3 kere doktora gittik en son doktor enjeksiyon çözelti verdi çok dirençli olup düşmeyince çok şükür kurtulduk darısı size inşallah kolayca kurtulun