Arkadaşlar kızım 19 aylık şu an yazın 2 yaşını doldurunca yarım gün kreşe vermek istiyorum ama çok tedirginim vermekte istemiyorum aslında. Şu an konuşması yaşıtlarına göre ileride yaza kendini ifade edebileceğini düşünüyorum (edemezse asla vermem) ama mesela gün içinde yaptıklarını söyleyebilirse versem mi acaba diyorum? 9 ile 3 arası falan. Çalışmayı düşünüyorum yarım gün, sizler verdiniz mi o yaşta kreşler dedikleri gibi kötü mü yani kötü davranırlar mı en çok bundan korkuyorum sizin tecrübelerinize ihtiyacım var teşekkür ederim 🙏🏼