Kızlar selam. Kızım 3 aylık. Kilosu 5,7. 3 kilo doğdu. Normalde kilo alımı güzeldi. 15 gün önce hastalandı kilo alımı durdu ama 4-5 gündür topladı. Gece 10 buçuk 11 gibi emzirip 11 bçuk gibi uyutuyorum ama gece uyanmasını beklemeyip 4 gibi emziriyorum o sıra uykuda oluyor hala. Kaldırmasam muhtemelen uyanmayacak. Ne yapsam bilmiyorum. Siz gece emziriyor musınız uyanmasa da? Bazıları uyandırma diyor. Doktoruma ctesi danışacağım fikrinizi almak istedim