Kızlar ek gıdaya başladık ama az veriyorum doktorumuz 7. Aydan sonra arttırabilirsin dedi bebeğim 150 ml içiyor bana az geliyor ama şöyleki 2 saatte bir içiyor nadirde olsa bazen 180 içiyor kilo alımı iyi dedi doktor 8 kg 4 5 aylıkken 3 saatte bir içen çocuk şimdi 2 saatte içiyor niye acaba ya arttırsam içmiyor saati uzatsamda yine 150 içiyor aslında bebek kendi belirler biliyorum ama ben 3 4 saatte bir fazla ml mama içer diye umuyordum