12 aylıkken deldirdim ve ne mikrop kaptı nede canı yandı kızım aglamadı bile ve hiç agrıda yaşamadık hiç deldirmemiş gibi bir süreç geçirdik iyiki deldirmişim küçükken deldirmek daha mantıklı bence ilerde takmak istemezse çıkarır küpeyi zaten delik görünen bişe degil rahatsız etmez de