Kardeş düşünecek bende cesaret yok baştan söyleyim ama cidden merak ettim. Bugün arkadaşım bize geldi kızı 20 aylık oğlum 18 aylık. Normalde beraber oynarlardı ama bugün oğlum çok acayip davrandı. Kız oyuncaklarla oynamak istedi oğlum hiç izin vermedi. Oğlumun evde bir arabası var basit bir şey normalde yüzüne bakmaz kız Arabaya bindi kızı ittirdi düşürdü kendi oturdu. Sonrasında kızı seviyordum arkadaşımda oğlumu seviyordu. Kıza bir anda koşup vurmaya başladı. Kızın ablası da var onu çok sevdi yanına yaklaştı oyun oynamak istedi ama yasiti kıza hiç iyi davranmadı. Oyuncaklarını paylaşmak istemedi, onu sevmemi istemedi. Bir ara oyun oynuyor gibi oldular kızın kafasına oyuncakla vurmaya başladı arkadaşımın büyük kızını yanlarına koyduk kavga etmesinler diye. Tek çocuk şımarıklığı mi oldu anlamadım. 3 yasina gelince kreşe gidip ise başlayacaktım ama oradaki Çocuklara da kötü davranır mi diye korktum. Evde de hiç çocuğun yanında tartışmayız bile, tartisacaksak çocuğu uyutur öyle tartışırız. Bu çocuğun bir kardeşi olsa demek ki hiç iyi davranmayacak istemiyor gibi düşündüm sizce yaniliyor muyum