Bulut_8 11ay 22gunluk Ikı gundur habıre aglıyo huy mu edındı bilmiyorum gün içinde hep ağlak bıktırdı yarım saatte dört kere oturup aglıyo bır yaş sendorumj olabılır mı iştahı da yok acaba hasta mı olcak
haticess0 Bulut_8 bizim de 11 ay 18 günlük özellikle bugünümüz çok Kötü geçti daha yeni uyudu sürekli mızmız sebepsiz yere ağlıyor aynı zamanda da iştahsız ben biraz dişe bağladım da 1 yaş sendromu mu acaba
Bulut_8 Snowglobe kafayı yıcem istemsız sesımı yukseltıryorum anlamıuoda yazık sonra vıcdan azabı çekiyorum ama hep aglıyo bıktırdı artık
Bulut_8 haticess0 ben griptim acaba hasta mı olcak bulaştı mı dedım huysuzluk ondan mı dıyom ama hastalık belırtısı yok şükür keyfi aglıyo