Ogulcan gokceege çocuklarım 4 ve 2 yaşında inek sütü hiç vermedim onun yerine badem sütü veriyorum canım
atlass1 gokceege doktorumuz 4 yaşından önce önermedi faydadan çok zararı olduğunu belirtti vermiyorum bende 15 aylık
ikibaloglanannesi 24 aylık hiç vermedim bugüne kadar. Vermeyi de düşünmüyorum.Formül mamayı da tamamen 20.ayda kendisi bıraktı oğlum. Günde 1 kase yogurt(ev yoğurdu)ve 1 kefir içer sadece. Zaten yoğurt,kefir ve ayran daha faydalı.