Kızlarrr herkese iyi akşamlar.Bebeğim 2 gün sonra 15 aylık oluyor ve bu ara aşırı memeye düşüyor 10 dk da bir meme meme gece gündüz böyle gece uyku uyumuyoruz diyebilirim. Sorum şu ; Ben tamamen kesmek istemiyorum memeyi gündüz emsin istiyorum kıyamıyorum gece emzirmesini bitirmek istiyorum okuyorum başaranlar var etrafımdakilerde gece diye birşey yok kesiyorsan tamamen kes diyor. Gece emzirmesi sonlandırma var mı gerçekten? Dün gece ilk denemeydi ve zor geçti çok ağladı ama asla vermedim çok üzüldüm ama vermedim eğer mümkünse gece sonlandırma kaç gün sürüyor. Motiveye ihtiyacım var🥲🫶🏽♥️