Bizde iki aylığız. Bir aylıkken falan sancıları çok oluyordu hemen uyanıyordu annem yüzüstü uyuttu bir kere öyle güzel ve rahat uyudu ki inanamadım 😂 ondan beridir dd hep yüzüstü uyuyor ben çok korkuyordum başlarda ama yastık falan hiçbir şey kullanmıyorum düz sert zeminde yatıyor be kafasını sürekli çeviriyor o yüzden rahatım şimdi. Sırtüstü de yatsın istiyorum ama aşırı hareket ediyor elleri hiç durmuyor uyandırıyor kendini. Annem de dedi sende kardeşin de hep yüzüstü uyudunuz korkma bişey olmaz diye. Öyle devam ediyoruz 😊