afra_krdg Merhaba anneler pazar günü Dyson gen5 süpürge aldım. Az önce kayınbabamlar buradaydı görünce hayırlı olsun dedi. Eline aldı. Bende baba kullanabilirsin bir dene güzel çekiyor dedim. Demez olaydım. Daracık koridorda ileri geri yapmadan kenar süpürgeliklere çarptı ve görseldeki parça kırıldı. Şimdi garantiye girer mi yoksa kullanıcı hatası olduğu için ücret isterler mi bilmiyorum. Kullanırken bir sıkıntı teşkil etmiyor ama yine de bir tarafını Kırık olması hoş değil. O yüzden aranızdan bilenler varsa Dyson garanti ile alakalı deneyimlerini paylaşabilir mi 🫶
Duygumom2 afra_krdg sanırım tekerlek , benimde kırıldı yeni göndericekler aynı şekil birinin elindeyken kırıldı bende görmedim nasıl oldu , aradık temin ediceklerini söylediler bekliyorum stokta yok denildi.
gulsah2261 MerhebA, Garanti kapsamına giriyor bende 6 ay kullandım aynı parça kırıldı servis ile görüş ilk kullanımda başlığın tekerleri dağıldı diye belirt çarptık kırıldı deme yardımcı olurlar zaten görüntülü görüşme ile hasar tespiti yapıyorlar
kayra_12072024 Aynı modeli kullanıyorum müşteri temsilcisini arayın onlar görüntülü bir şekilde ürünün kusuruna bakacaklar zaten süpürürken kırıldı derseniz yeni ürün gönderiyorlar garanti kapsamında
familiy Merhana siz yarın mesai saatleri içinde dyson müşteri hizmetlerini arayın anlatın. Görüntülü konuşmaya davet ediyorlar. Sorunu anlatırsınız eğer garanti kapsamına girerse size 24 saat içinde kırılan parçanın yenisini gönderiyorlar.