Oğlum 21 aylık doğru düzgün oynamaz hemen sıkılır onu bırakıyorum kendi oynasın diye gelip bana sarıyor oturuyorum oynuyorum sıkılıyor,parka götürüyordum her gün hemen hemen yürümüyor kucak istiyor zorla yürütmeye çalışıyordum,artık çıkarmıyorum,hep evdeyiz o benle oynamıyor çevrede arkadaş da yok hep yanlız bir ben bazen babası oynar moralim çok bozuk ne yapacağım şaşırdım boğuluyorum artık kendimi yetersiz hissediyorum,ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konuşamıyor zaten ordan da anlaşamıyoruz,bazen çok güzel geçerken.bazen çok kötü geçiyor günümüz ve bende birikiyor…😔içimi dökmek istedim