Hiilyuss merhaba, ben de tam bu konuyu arıyordum. 20 aylık olmak üzere oğlum. 1 yaş civarı baba, anne, aba, nene vs diyordu ama şu an hepsini bıraktı. Bir de bazen onu da oyun yapmak istediği zaman hadi gel gel gel dediğimizde “gel gel gel” diye tekrar ediyor bir de ba hecesini söylüyor. Mesela baba yerine ba, balon yerine ba gibi. Henüz doktora danışmadık. Aile hekimliği hemşiresi kelimesi az dedi. Bu zamana kadar endişenlenmedim çünkü algılaması, konuşamasa da kendini bir şekilde ifade etmesi, iletişim kurması normal. Ama şimdi şimdi endişelenmeye başladım.