Kızlar merhaba ben bugün kadın doğuma gittim adet günlerimin uzamasından dolayı doktor baktı ve sezeryan dikişlerinin bir kısmı acılmış oranın onarılması lazım hamile kalmadan önce ameliyat olman lazım dedi bu durumu yaşayan yada böyle bir ameliyat olan var mı ben ilk kez duydum da