minikpandam-_- Merhaba kızlar yüzümde doğum ve kürtajlarda leke ve ben tarzı şeyler oldu. Renk tonu eşitsizliği oldu. Kızarıklık tarzı tedavisi lazermiş. Yaptıran var mı kaç seansta düzeliyor? Ücretleri hakkında bilginiz var mı acaba