elftty Ben yemek yemeyi sevmeyen ama abur cubur hastası biri olarak 2aydir saglikli besleniyorum ben yapabildiysem herkes yapar
Az çok bilirsin ama herkese hikaye gibi gelen bazı gerçekler var mesela kahvaltı ve ara öğün mutlaka olmalı
Yoksa kilo vermekte saglikli beslenmekte zorlasabilir
Kahvaltı ve öğlen yemek yemezdim akşam yer çayın yaninada sayısız abur cubur yerdim
Baktım artık gece rahatsız oluyorum bünye kaldırmıyor
Yeter dedim icraata geçtim tavsiye ederim Bi başlarsan sanada iyi gelecek göreceksin
Az yiyeceksin protein yiyeceksin bollll su bollll yeşillik
Ara öğünde kefir, kahve ,meyve yada yulaf tabağı
Tam tahıllı ekmek yemek önemli
Yeşil çay icebilirsin
Tatli ihtiyacınıda bitter yiyebilirsin
Ben hiç aç kalmadan bu şekilde 1bucuk ay içinde 5kilo verdim
Biraz fazla zayıflamış olabilirim🥲🥲 ama olsun kendimi çok saglikli dinç hissediyorum
Sormak istediğin bisey varsa cvplarim🌸
Çok uzun oldu ya😬💅💅